Thursday 27 December 2012

Maksud sebenar

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakaatuh.

First, let's watch this footage:


Seperti yang kita lihat, video di atas menunjukkan bagaimana pihak "berhaluan kanan" Israel mengadakan demonstrasi bagi menindas golongan leftists. Aku tak pasti apakah yang dimaksudkan dengan leftists, tapi aku anggap leftists ialah golongan minoriti Israel yang menentang kekejaman terhdadap warga Palestin. Atau leftists itu mungkin warga Palestin itu sendiri.

Seperti yang anda boleh lihat lagi, mereka terang-terangan mengaku dan menuntut tentera Israel melakukan kekejaman di Gaza. Video ni boleh je kalau UN atau PBB(maaf, aku tak tahu sangat pasal kesatuan-kesatuan antarabangsa macam ni) jadikan bukti untuk mengenakan tuduhan ke atas Israel, tapi ada ke yang nak buat?

Kalau anda ada masa terluang, anda baca pula entry ini dan ini dari Blogserius. Artikelnya agak panjang, so spent your time to fully understand what he says, rather than baca sekali jalan dan terus mahu menghentam.

Dan sejak kebelakangan ini, quote ini yang kononnya diluahkan oleh Adolf Hitler menjadi viral:

"I kill half of the Jews, and leave half of them to let you know why I kill them."

Dan selepas itu ramailah yang menganggap Hitler sebenarnya mahu memberitahu dunia bahawa bangsa Yahudi ini jahat dan harus dibunuh. Tak kurang juga yang kata, kalau Hitler masih hidup, Yahudi akan pupus dan pasti Islam sudah menang dan tidak tertindas.

Apa yang Obefiend taip di Blogserius bukanlah sesuatu yang baru bagi aku, but I'm glad finally someone brought that up. And yes, I am totally agree with him. "Kalau Hitler masih hidup, Yahudi akan pupus dan Islam tidak akan ditindas?" BULLSHIT. Kalau anda baca kedua-dua link ke Blogserius yang disediakan, anda akan faham sepenuhnya apa yang akan ditaip selepas ini.

Dalam ranking Hitler (ya, Hitler ada buat ranking sendiri), orang Arab (yang mana majoritinya adalah Islam) adalah lebih hina dari Yahudi. Dan kalau tak silap, at the bottom of the list is Negro. Orang kulit hitam. Orang Negro pula majoriti beragama Islam dan Kristian. Dah lengkap ketiga-tiga agama Samawi di situ.

"Tapi Hitler bunuh Yahudi laknatullah, dia sebelahkan Islam!"

Pernah masuk pejabat Hitler? Pernah tengok peta perang Hitler? Ini yang ramai tak tahu. Jika Hitler berjaya menghapuskan Yahudi di Eropah, sasaran seterusnya ialah Timur Tengah. Ya, di mana kebanyakannya terdiri dari negara Arab. 

Ada yang gunakan point Hitler selalu bagi ceramah gunakan potongan ayat tertentu dari Al-Quran, dan benarkan tenteranya yang beragama Islam menunaikan solat. So what? Tentera Amerika yang beragama Islam pun masih dibenarkan bersolat. Jadi Amerika itu baik? Go and read the articles I've directed you to, Obefiend taip lagi detail.

Somehow, I still believe that Hitler's quote is true. He did say it, but do we understand the real meaning? Ini ialah terjemahan aku sendiri, anda boleh disagree if you wish to.

Hitler bunuh setengah orang Yahudi dan tinggalkan setengah lagi untuk hidup, BERSAMA DENDAM. Dendam terhadap seluruh dunia. Dendam untuk menguasai dunia dan membalas kembali apa yang dunia telah dilakukan kepada mereka, kerana semasa Holocaust berlangsung, mereka mendapat hanya sedikit simpati.

Sejarah Holocaust menjadikan dunia simpati dengan mereka, dan seakan membenarkan saja apa yang berlaku. Antara langkah mereka untuk mengukuhkan kedudukan mereka di mata dunia ialah dengan mendirikan sebuah negara untuk dijadikan tapak yang sepenuhnya Yahudi, dan Palestin menjadi mangsa.

Kita menganggap Holocaust sudah berakhir apabila Hitler mati. Lihat di sekeliling anda. Lihat di Gaza. Holocaust tidak berakhir. Ianya masih berterusan. Ingat tak yang tadi sudah dijelaskan orang Islam/Arab adalah sasaran Hitler selepas Yahudi?

Lihat kembali. Sebenarnya perancangan Hitler masih berjalan, biarpun beliau sudah mati. Hitler meninggalkan setengah orang Yahudi untuk dunia melihat sifat sebenar mereka, di samping untuk MENYAMBUNG rancangannya.

Orang Yahudi di Israel membunuh dan menyeksa orang Islam di Palestin, seakan sama seperti apa yang dirancang oleh Hitler. Hitler digambarkan sebagai seorang yang bijak dan pakar merancang, and yes he is.

Jadi adakan anda masih mahu mengatakan Hitler itu baik kerana membunuh Yahudi? Terpulang kepada anda. Apa yang aku lihat dan baca, orang Yahudi dulu selalu ditindas seperti orang Negro juga. Malah, at some point aku terfikir. Kalaulah Hitler tidak memulakan Holocaust, adakah orang Yahudi akan menjadi pendendam dan sekejam sekarang? Tetapi kita tak boleh lupa juga yang Yahudi ini bangsa yang bongkak.

No comments:

Post a Comment