Saturday 8 September 2012

Shah Alam

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakaatuh.

Masjid yang menjadi kemegahan Shah Alam.

Here I am, in Shah Alam already. I type this entry in MacDonald's section 18. No one at home and I decided to go and have a once-in-a-year GCB. 

Lagi pun nak guna internet. Bosan, kat rumah sewa tak ada Wi-Fi. Heheh. Lepas tu plan nak beli barangan keperluan kejap.

Sampai sekarang aku masih upset. Semuanya jadi terlalu cepat. Sesuatu yang dah lama terjalin boleh lesap macam tu saja. Jadikanlah aku lebih kuat untuk terima semua ni. Be matured Mal.

Hati aku sekarang gelap bagai langit malam. Tapi aku tahu aku ada kawan-kawan untuk ceriakan aku macam pokok-pokok yang bercahaya berwarna-warni ni.

Apa-apa pun, aku tak boleh pandang ke belakang. I'm glad I've created this blog in the first place. I have a 'diary' to write things. Hence, tak ada lagi memendam rasa. Semuanya aku boleh luahkan. Life goes on, aku kena fikir masa depan aku sendiri. Rancang macam mana hidup aku berjalan. Aku hanya boleh relax di hari tua, InsyaAllah.

Yeah, be strong!

2 comments:

  1. selamat datang semula ke semenanjung, TPP ^^
    life's just begun, brace yourself..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yupp. Baru online ni, susah nak online kat Shah Alam ni. Semoga aku kuat semangat.

      Delete