Friday 30 December 2011

Apa kena ngan aku nih?

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakaatuh.

Itulah soalan aku. Apa kena ngan aku nih? Dah biol agaknya. Currently, follower aku 11 orang dah. Ntah dari mana diorang jumpa blog aku nih, aku pun tak tahu. Tapi best jugak. Ada jugak orang yang tak kenal aku baca entry yang aku taip.

Dengan niat nak menghargai, aku klik satu-satu follower aku, sebab aku nak follow diorang balik. Ntah la, memang aku ni buta IT kot. Aku tak jumpa pulak link ke blog diorang. Nak follow lagu mana. Aku dah confuse, aku klik ikut suka hati pedal jantung usus aku je.

Klik punya klik punya klik... Aku tengok follower aku dah bertambah jadi 12 orang. Sapa pulak yang follow aku tengah-tengah malam nih? Aku pun usya la.

RUPA-RUPANYA FOLLOWER KE-12 ITU ADALAH AKU SENDIRI. PAS TU AKU TAK TAHU NAK REMOVE MACAM MANA. CAM SYOK SENDIRI JE AKU RASA.


*Update: Aku dah berjaya unfollow blog aku sendiri atas bantuan seorang rakan. Haw haw*


3 comments: